loading...
کلیک فارسی | عکس,کلیپ,طنز,نرم افزار,آهنگ
admin بازدید : 1680 یکشنبه 04 مرداد 1394 نظرات (0)

 

دانلود آهنگ جدید و زیبای آرمین ۲afm بنام آروم یواش با لینک مستقیم

 

دانلود آهنگ جدید آرمین ۲afm بنام آروم یواش با لینک مستقیم و بالاترین کیفیت

+++ دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم در سایت کلیک فارسی+++

شاعر : اشوان و آرمین , آهنگساز: اشوان , تنظیم کننده: فرزاد ماهان
میکس و مستر: مسعود جهانی , طراح: مسعود روح نیکان

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

+++ دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم در سایت کلیک فارسی+++

متن آهنگ جدید آرمین ۲afm بنام آروم یواش :

***چرا چشات خیسه ، عشقم چرا گریه کردی***
***چقدر عوض شدی تو نامرد ، اِنقدره با من سردی***
***تویی که با خنده هات عاشقم کردی دیگه نمیخندی***
***چرا وقتی پیشمی چشماتو رو بقیه نمیبندی***
***داره میاد صدامون هر دوتامون درب و داغون***
***صدای دعواهامون ، من واسه تو مُردم تو برا اون***
***گفتم دوباره رابطه رو با هم میسازیم اون میگفت نه***
+++ دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم در سایت کلیک فارسی+++
***نمیدونستم وقتی میخواست بره باید چی میگفتم***
***تکراری شدم براش واسم خیالی نیست***
***اگه دوستم نداشت ، واسم خیالی نیست***
***ناشکری نمی کنم ، بودن از من و تو داغون تراش***
***هر جا میری برو ولی بی معرفت آروم یواش***
***آروم یواش به احترام اون روزایی که خوابیدم داغون شباش***
***شاید اصلا راست میگفتی این دوستی از اولشم قانون نداشت***
+++ دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم در سایت کلیک فارسی+++
***هِی میکردی بلند صداتو***
***بی تو یه روانیه خُلم نگاه کن***
***نگو شما که عصبانی میشم***
***منو به اسم کوچیک خودم صدا کن***
***گفتی یکنواخته ، حوصلت سر رفته***
***باید از هم دور باشیم چند هفته**
***اما الان چند ماهه پیشم نیستی***
***آمارِ روزاشم از دستم در رفته***
+++ دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم در سایت کلیک فارسی+++
***شاید تو میخواستی که تنبیه شم***
****ببین چقدر بلند شده ته ریشم***
***خدا میدونه چقدر دوریت سخته***
***تا خود صبح گریه کردم من دیشب***
**داره میاد صدامون هر دوتامون درب و داغون**
***صدای دعواهامون ، من واسه تو مُردم تو برا اون**
***گفتم دوباره رابطه رو با هم میسازیم اون میگفت نه**
***نمیدونستم وقتی میخواست بره باید چی میگفتم***
+++ دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم در سایت کلیک فارسی+++
***تکراری شدم براش واسم خیالی نیست***
***اگه دوستم نداشت ، واسم خیالی نیست***
***ناشکری نمی کنم ، بودن از من و تو داغون تراش***
***هر جا میری برو ولی بی معرفت آروم یواش***
***آروم یواش ، با اونی باش که با اومدنش واسم یه شب آروم نذاشت***
***رفتی ولی اینو بدون هیچی سَر تر از من اون یارو نداشت***
***چه پر انرژیه چه خوبه حالش****شنیدم سر میزارین دوتایی رو یه بالش***
+++ دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم در سایت کلیک فارسی+++
***یه روز میاد که دیگه اون ولت کرده***
***و اون موقع اس که دلت بهت سرده***
***اینهمه وقت گذاشتم که آخرشم***
***مچتو تو خیابون بگیرم آخر شب***
***با کسی که ما نشنیدیم اسمشم***
***ولی مرموز بود اون تماسای نصف شب***
***مرموز بودن تمام اون استرسات***
***یوهو بالا رفتن تعداد اس ام اسات***
***این همونیه که دلو زدی صابون براش***
 +++ دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم در سایت کلیک فارسی+++ 
***چته هول کردی، عزیزم آروم یواش***
***داره میاد صدامون هر دوتامون درب و داغون***
***صدای دعواهامون ، من واسه تو مُردم تو برا اون***
***گفتم دوباره رابطه رو با هم میسازیم اون میگفت نه***
***نمیدونستم وقتی میخواست بره باید چی میگفتم***
***تکراری شدم براش واسم خیالی نیست***
 +++ دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم در سایت کلیک فارسی+++
***اگه دوستم نداشت ، واسم خیالی نیست***
***ناشکری نمی کنم ، بودن از من و تو داغون تراش***
***هر جا میری برو ولی بی معرفت آروم یواش***
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 230
  • کل نظرات : 739
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 377
  • آی پی امروز : 110
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 154
  • باردید دیروز : 68
  • گوگل امروز : 9
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 222
  • بازدید ماه : 222
  • بازدید سال : 51,497
  • بازدید کلی : 3,135,385