loading...
کلیک فارسی | عکس,کلیپ,طنز,نرم افزار,آهنگ
admin بازدید : 1195 چهارشنبه 14 مرداد 1394 نظرات (0)

 

دانلود آهنگ جدید و زیبای سیاوش قمصری نام عاشقی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید سیاوش قمصری بنام عاشقی با بالاترین کیفیت

ترانه و آهنگ : نیما ابراهیمی ، تنظیم : امیر ارشیا

برای دانلود آهنگ با لینک مستقیم به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید و زیبای سیاوش قمصری نام عاشقی :

یه حسی حالی منو سمت تو میاره دستتو خوندم تازه این اول راهه فقط با یادت یه دنیا عاشقی

***آهنگ جدید سیاوش قمصری نام عاشقی کلیک فارسی***

تو سن ما که عاشقی بر نمی داره جات تو دلم محکمه هر چی بگم باز کمه تموم انگیزمی

دوست دارم یه عالمه دوست دارم یه عالمه دانلود آهنگ جدید سیاوش قمصری نام عاشقی مثل 

***آهنگ جدید سیاوش قمصری نام عاشقی کلیک فارسی***

درست تو روت حرفام و گفتم نذار که مردم بگن از چشات بی افتم بی اراده سمتم بیا دلهره دارم 

دست خودم نیست اصلا هی تو رو یادم میاد جات تو دلم محکمه هر چی بگم باز کمه تموم 

دوست دارم یه عالمه دوست دارم یه عالمه

***آهنگ جدید سیاوش قمصری نام عاشقی کلیک فارسی***

 

 

دانلود با کیفیت 128 - 3.10 مگابایت

 

 

 دانلود آهنگ جدید سیاوش قمصری به نام دوست دارم,دانلود آهنگ جدید سیاوش قمصری به نام اسم تو,دانلود آهنگ جدید سیاوش قمصری بنام پرت شد حواست,دانلود آهنگ جدید سیاوش قمصری بنام دوست دارم,دانلود آهنگ جدید سیاوش قمصری اسم تو,دانلود آهنگ جدید سیاوش قمصری به نام پرت شد حواست,دانلود آهنگ جدید سیاوش قمصری پرت شد حواست,دانلود آهنگ جدید سیاوش قمصری نام اسم تو,دانلود آهنگ جدید سیاوش قمصری بنام اسم تو

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 230
  • کل نظرات : 739
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 377
  • آی پی امروز : 115
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 161
  • باردید دیروز : 68
  • گوگل امروز : 9
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 229
  • بازدید ماه : 229
  • بازدید سال : 51,504
  • بازدید کلی : 3,135,392