loading...
کلیک فارسی | عکس,کلیپ,طنز,نرم افزار,آهنگ
admin بازدید : 3537 چهارشنبه 11 شهریور 1394 نظرات (0)

 

تجاوز به یک زن ماساژور در تهران 

 

نیمه شب شنبه هفتم شهریور ماه بود که ناگهان زنی سراسیمه در حالی‌که لباسهایش پاره شده و آغشته به خون بود وارد کلانتری ۱۴۲ کن شد .

این زن در اظهارات خود به ماموران نیروی انتظامی گفت: من ماساژور هستم . امروز مردی با من تماس گرفت و مدعی شد که همسرش بیمار و در خانه است و می خواهد که برای ماساژ به خانه شان بروم. من هم قبول کردم و به خانه این مرد که در برج های در حال ساخت کوهسار بود رفتم . اما پس از وارد شدن به خانه این مرد در خانه را قفل کرد و به زور مرا مورد ازار و اذیت قرار داد .

این زن ۴۰ ساله ادامه داد: بعد از آن او مرا مجبور کرد که نوشیدنی الکلی مصرف کنم اما من با او درگیر شدم و بطری مشروب را برداشتم و با شکسته ی شیشه های آن ضربه ای به بدن فرد متجاوز وارد و سپس فرار کردم وبه کلانتری آمدم 

پس از این اظهارات ماموران کلانتری همراه با این زن به خانه مورد نظر رفتند اما متوجه شدند که در خانه باز است ولی اثری از صاحبخانه نیست.

با توجه به اینکه شدت جراحت این مرد زیاد بوده تا حدی فرضیه کشته شدن او در اثر جراحات نیز مطرح است با این حال به دستور قاضی بستان زاده رئیس شعبه دوم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران تیمی از کارآگاهان مامور رسیدگی به پرونده و شناسایی و دستگیری این مرد شدند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 230
  • کل نظرات : 739
  • افراد آنلاین : 55
  • تعداد اعضا : 377
  • آی پی امروز : 256
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 418
  • باردید دیروز : 120
  • گوگل امروز : 12
  • گوگل دیروز : 18
  • بازدید هفته : 811
  • بازدید ماه : 811
  • بازدید سال : 52,086
  • بازدید کلی : 3,135,974