loading...
کلیک فارسی | عکس,کلیپ,طنز,نرم افزار,آهنگ
admin بازدید : 1298 سه شنبه 16 تیر 1394 نظرات (0)

دل نوشته های من

وَ همان طور که دردم به خودم مربوط است،
شیطنت های دلم هم به خودم مربوط است

گِلِه کم کن که چرا از همه ی شهر « تو» را …؟!
« آرزویم »... که مسلّم به خودم مربوط است !

گفته بودند که عشق است و غمش سوزان است
برود غم به جهنّم! به خودم مربوط است

دوست دارم که ازین بغض بمیرم امّا
پیشت هرگز نزنم دم، به خودم مربوط است

می نشینم شب و در فکر تو تا اوّل صبح
می چکم خاطره، نم نم، به خودم مربوط است

اینکه بعد از تو چه با زندگی ام خواهم کرد،
«دار»، «رگ»، «پنجره» یا «سم» به خودم مربوط است

دوستت دارم و این دست خودم نیست ولی
بهتر آن است بگویم... به خودم مربوط است

دوستت دارم، بی آنکه بپرسم که تو چی؟
عاشقی کردن مبهم ! به خودم مربوط است !

این مهم نیست تو و بقیه چه می اندیشید؟!
دوستت دارم و آن هم به خودم مربوط است!!

 


دانلود عکس های عاشقانه, عکس های عاشقانه, عکس های عاشقانه جدید, عکس های عاشقانه زیبا, عکس های عاشقانهغمگین, عکس های عاشقانه فانتزی, عکس های عاشقانه کارتونی

عکس های زیبای عاشقانه عکس نوشته های فلسفی عاشقانه , جملات و عکس های عاشقانه , عکس نوشته هایعاشقانه زیبا , عکس های عاشقانه , عکس نوشته های عاشقانه و متن های عاشقانه،متن های احساسي - متن هاي عاشقانه،متن هاي احساسي،متن هاي غمگين،شعر هاي عاشقانه - متن های عاشقانه،متن های احساسي 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 230
  • کل نظرات : 739
  • افراد آنلاین : 69
  • تعداد اعضا : 377
  • آی پی امروز : 181
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 247
  • باردید دیروز : 120
  • گوگل امروز : 12
  • گوگل دیروز : 18
  • بازدید هفته : 640
  • بازدید ماه : 640
  • بازدید سال : 51,915
  • بازدید کلی : 3,135,803