loading...
کلیک فارسی | عکس,کلیپ,طنز,نرم افزار,آهنگ
admin بازدید : 1561 یکشنبه 21 تیر 1394 نظرات (0)

 

چگونه همسرم را عاشق خودم کنم

 

***بشنوید و او را سرزنش نکنید***
بخاطر اشتباهاتش او را سرزنش نکنید.چگونه همسرم را جذب خودم کنم

 

***به خاطر خودش دوستش بدارید***
به او محبت کنید و او را بخاطر خودش بخواهید نه پول یا ظاهر.چگونه شوهرم را مجذوب خودم کنم

 

***ابراز علاقه کنید***
سعی به اون با کارهایتان نشان دهید که دوستش دارید. چگونه شوهرم را عاشق خودم کنم

 

***حسادتش را برنیانگیزید***
از برانگیختن حس حسادت او اجتناب کنید و از مرد یا زن دیگه ای تعریف نکنید.چگونه خانومم را عاشق خودم کنم

***به اندازه فداکاری کنید***
نباید زیاد و بیش از حد از خود گذشتگی نشان ندهید ولی از خود گذشتگی لازم است.چگونه شوهرم را عاشق خودم کنم

 

***تنش زا نباشید***
هیچ گاه رفتاری نکنید که باعث ناراحتی و کدورت بین اعضای خانواده شود.چگونه زنم را عاشق خودم کنم

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 230
  • کل نظرات : 739
  • افراد آنلاین : 68
  • تعداد اعضا : 377
  • آی پی امروز : 158
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 215
  • باردید دیروز : 120
  • گوگل امروز : 12
  • گوگل دیروز : 18
  • بازدید هفته : 608
  • بازدید ماه : 608
  • بازدید سال : 51,883
  • بازدید کلی : 3,135,771