loading...
کلیک فارسی | عکس,کلیپ,طنز,نرم افزار,آهنگ
admin بازدید : 405 چهارشنبه 14 تیر 1396 نظرات (0)

پیام و متن عاشقانه 

من ساده ویکرنگم من عاشق دلتنگم صدبار بزن قطع کن من عاشق تک زنگم تودنیا طالب سه چیزباش یه گل برای یه روز یه ستاره برای یه شب یه دوست خوب برای همیشه.

*************************

یادت باشه عکستو برام بفرستی آخه فردامیخوام ورق بازی کنم تک دلم نیست ازم پرسیدمنوبیشتردوست داری یازندگیتو؟گفتم زندگیمو!نپرسیدچرا؟بغض کرد،گریه کرد .....رفت!اماهیچ وقت نفهمیدکه همه زندگیم خودش بود.!

**************************

افسوس که عشق جاودانه نیست.عشق گل سرخیست که طاقت طوفان را ندارد. عشق یک خاطره سبز است که از آمدن پاییز میترسد میدونی اوج رفاقت کجاست؟به یاد رفیقی باشی که به یادت نیست، من الان تو اوج رفاقتم.

**************************

تمام امیدآسیابان به وزش باده تاآسیابش از کارنیافتده،قلبم آسیاب، خودم آسیابان ونفسهایت باد.! باران رابه خاطررطوبتش گل رابخاطرلطافتش وتورابه خاطرمحبتت دوست میدارم

***************************

روی آن شیشه تبدار تورا"ها"کردم،اسم زیبای تورابانفسم جاکردم،شیشه بدجوردلش ابری وبارانی شد،شیشه رایک شبه تبدیل به دریکردم، باسرانگشت کشیدم به دلش عکس تورا،عکس زیبای توراسیرتماشا کردم هنوز در به در کوچه های خاطره ام / هنوز اسم تو مانده گوشه حنجره ام /هنوز مثل نخستین نگاه عاشق تو / در انحصار غم عشق در محاصره ام

***************************

"من سرم درد میکند برای "دعواهایی" که باهم نکردیم... لعنتی چقدر مهربان رفتی ...!"

***************************

از لحظه ای که چشم باز میکنم کار شروع میشود نظارت و برسی کیفیت تک تک اعضای بدن قلب … چشم … گوش … مبادا ذره ای از عاشق تو بودن منحرف شده باشند . . . !

***************************

روی کفنم بنویسید موریانه ها زهرمارتان این تن که می خورید حسرت شیرین بود که خاک به آغوش کشید !

***************************

آمدی بشنوی بمانی آمدی شنیدی ، رفتی حالا سال هاست دیگر کسی از لب هایم نشنیده ست :دوستت دارم

***************************

از شراب نیمه شب سرمست سرمستم هنوز تاری از زلف سیاهش مانده در دستم هنوز من خراباتی و رندم عاشقی دیوانه ام از می جام وجودش همچنان مستم هنوز دیده ام رویای رویش را شبی در شهر خواب مست یاد روی ماهش بوده و هستم هنوز

***************************

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 230
  • کل نظرات : 739
  • افراد آنلاین : 57
  • تعداد اعضا : 377
  • آی پی امروز : 222
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 340
  • باردید دیروز : 120
  • گوگل امروز : 12
  • گوگل دیروز : 18
  • بازدید هفته : 733
  • بازدید ماه : 733
  • بازدید سال : 52,008
  • بازدید کلی : 3,135,896